badhus

Nu är danne o john i badhuset o badar ,johan sover o nessa sitter o ritar till min moster o jag sitter här..

Klockan 14 ska danne till doktorn..Jag är skit nervös,särskilt efter det som john upptäckte imorse..

Sen ska vi iväg till stan o köpa present till min moster sen ska vi hem till henne på födelsedagsfika..

Det ska bli kul o gratta henne,det var längesen vi var hos henne på kalas..

Men nu bor vi ju här så nu är det ju tillochmed promenadavstånd dit..

Sen blir det till att köpa fika o fixa inför morgondagens Me&i visning ..


I love you cutie!!!
"pekar mot kortet"




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att allt gick bra med Danne :)

Blev orolig när jag läste bloggen..

Många kramar på er

2008-08-19 @ 21:06:20
Postat av: nettan

Mysigt att åka till badhus=) Hoppas det va trevligt på fikat..Kanske inte va så gott för johan haha..Djurmat=)

2008-08-20 @ 07:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!