såå glad

Jag är såå lycklig idag..

Det bara lyser om hela mig idag.. Hela kroppen svävar.haha


Äntligen har våren kommit o jag har ätnligen fått den där känslan som jag har saknat i några veckor..


Jag trivs i mitt hus,jag trivs i våran nya stad. Allt är på topp..


När john kommer hem idag så ska jag  ha det jätte roligt..

Jag o barnen ska på cirkus i kväll..


På fredag är det schlagerfest på stan.. Charlotte perelli,velvet,alexander sköld o värmlandspojkarna kommer.

min bror spelar i värmlandspojkarna:-)

o så är det tivoli under hela helgen o på söndag ska vanessa ha sin dansshow.

så i helgen  är det fullt ös. Hoppas det blir fint väder.

O snart så är det valborgsmässoaftpn o det är ju en hög mysfaktor..

Förra året var jag o barnen här i karlskoga  utan john..

Men iår är ju john med för nu bor vi ju här..

o sen dröjer det inte länge förrrän alla kalas  blir här hemma..

Panik fixa i hemmet inför de kalasen men det är några veckor kvar så än kan jag lata mig..


Tillbaka till att jag är så glad.

Nu när solen o värmen har börjat komma så kan jag bara dra ut ,ta en kopp kaffe
 
o en tidning o bara sitta i solen o njuta..

Helt underbart.I går när john kom hem från jobbet åkte han iväg o köpte bullar o vi satte oss

på framsidan o fikade  o barnen o vanessas kompis lekte o fikade  o alla var så glada..

Det är lite roligare o plocka undan här hemma då om man har varit ute i flera timmar redan..

Nu ska jag ta o börja med maten..Ser att klockan börjar närma sig 13..



Kommentarer
Postat av: gita

Hej på dig!

Man blir så glad av att läsa din blogg, det låter verkligen som att du har fått vår kännslor i kroppen, jag mår oxå super bra, man blir verklgien såååå glad av lite solsken och värme.

du, jag måste fråga dig en sak, ska Nettan ha barn???
Jag såg henne i dag och hon såg faktist lite rund ut och så såg jag hon och hennes man gå med en liten bilbarnstol i går så jag slår bara ihop ett och ett.

Jag träffar ju inte henne så ofta så jag tänkte jag frågar dig.

HA det så bra kram Gita

2008-04-22 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!