på rutin

image39


Jo idag har jag  ramlat för andra gången på 1½vecka..
båda gångerna med johan i famnen,...
jag som aldrig ananrs ramlar o absolut inte när jag har haft barnen i famnen..
men nu börjar det gå på rutin...

första gången som var för 1½vecka sen så ramlade jag i trappan med johan i famnen..
jag försökte få tillbaka balansen o gjorde allt för att inte tappa johan.men jag for bara nerför trappan ...john hann komma o ta johan.. så johan hann inte bli rädd.
men jag slog i hela benet rätt rejält.fick fullt av blåmärken från låret ner till knät o lårkakor..
så det ömmade rätt rejält om benet  i flera dagar..

o idag var det igång igen.
jag skulle skynda mig ut lite för att hjälpa john att byta däck på bilen..


jag hade johan i famnen o snubblade på grusvägen på väg mot våran parkering..
jag tog emot mig med händerna så jag har skrapat upp ena handen..så det svider rätt bra.
men fy vad rädd man blir när man ramlar med barnet i famnen..


rasen på hunden här ovan är en mastiff:-)

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Men usch så läskigt! Tur att det inte blev värre än lite skrapsår iaf! När det väl är på allvar har man allt ett tredje balanssinne som kan jonglera med det man är rädd om! Du får köpa en sån där vadderad sumodräkt med kängrupåse så kan varken du eller Johan slå er nästa gång. ;)
Hoppas allt är bra med familjen annars!
Kramisar

2008-04-18 @ 22:01:31
URL: http://beckorell.se
Postat av: Maria

hejhej! Vad kul att du tittade in - och att jag fick adressen till din blogg! Har lagt till den i favoriter nu så jag tittar in igen förstås.
Vad stora barnen har blivit.
kram

2008-04-19 @ 18:35:46
URL: http://familjen.grubblare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!