Badhuset

Idag ska jag o 2 av barnen gå till badhuset här i staden.
Det blir premiär bad för oss .
Eftersom vi bara har bott här i ett halvår så har vi inte hunnit bada där förut.
Men i huddingebadhus var vi i rätt ofta  o sydpoolen o sånt..
Hoppas nu att badhuset inte är för litet här,för de små.
I huddinge var det så bra för barnen det var som ett litet djungel tema där..
korten kommer från huddingehallen.com  "saknar"
BarnbadetBarnbadet

Igår var jag o barnen på långpromenad ,jag rekommenderar verkligen phil and teds vagnen.
Vanessa o jag gick o pojkarna åkte i vagnen.
Sen gick vi till en stor zoologiska affär där det fanns massor med fiskar i alla sorters storlekar.
Vanessa vill ha sånna där nemo fiskar. En fisk låg i en pool o rörde sig inte så det såg ut som ett mjukisdjur som de har lagt i vattnet.haha
o i en annan stor bassäng simmade massor med fiskar o de hoppade o hade sig,o några andra sorters fiskar som låg på marken .
Sen gick vi vidare mot en stor lekpark där vanessa o danne lekte en massa.
Var rätt mycket barn där,jätte kul.

I helgen ska vi ta det lite som det kommer.
Njuta av vädret om det fortsätter som det var igår..
Sitta på altanen o fika o sånt där mysigt..

Ja just det,vi hade ju beställt en ny diskmaskin.
som  kom häromdagen.
Så nu kan vi få ren disk igen haha,den som tillhörde huset var inget vidare..

jag glömmer att skriva om saker när  blogg.se har stängt flera dagar o så.
Man kommer helt enkelt av sig i bloggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!